Who wore it better – Manner vs Milka

W dzisiejszej odsłonie serii „who wore it better” przekonamy się, który czekoladowy sponsor spisuje się lepiej w świecie skoków narciarskich!

Podczas oglądania konkursów Pucharu Świata w telewizji kaski i czapki Mannera przewijają się niemal co chwilę. A to wszystko dlatego, że duża liczba zawodników (m.in. Daniel Huber, Dawid Kubacki czy Karl Geiger) są sponsorowani właśnie przez tę firmę.

Pod tym względem Milka nie wypada najlepiej – kask z logo tej firmy jeszcze do niedawna nosił Andreas Wellinger, jednak głównym sponsorem Niemca jest teraz RedBull.

Milka niejednokrotnie stawała się sponsorem zawodów (m.in. w Ga-Pa podczas Turnieju Czterech Skoczni, w Lahti, czy w Lillehammer podczas Raw Air)

Manner znacznie częściej pojawia się na zawodach jako postać drugoplanowa – na przykład w postaci bannerów na skoczni, czy słodkich upominków dla zawodników.

Obaj sponsorzy spisują się dobrze jeśli chodzi o dawanie słodkich prezentów dla zawodników, jednak Manner znacznie bardziej rozpieszcza swoich „podopiecznych”.

Bardzo ciekawa jest różnica w działań marketingowych tych dwóch sponsorów. Manner stawia na „infuencerów”, a więc znanych zadowników takich tak Stefan Kraft czy Jan Hoerl, którzy aktywnie promują markę w social mediach.

Reklamy Milki możemy obejrzeć w telewizji i online, a biorą w nich udział zarówno znani skoczkowie, jak i młode talenty, które warto promować.

Który sponsor, Waszym zdaniem prezentuje się lepiej?

Źródło: informacja własna, Instagram, YouTube

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s