Puchar Świata w skokach narciarskich 2018/2019 ma nowego sponsora. Jest nim firma Telenot. Umowa została zawarta między firmą, a Infrontem, który jest marketingowym partnerem FIS-u.
Telenot korzysta ze sponsoringu wydarzeń m.in. w Finlandii, Rosji, Francji i Włoszech. Firma będzie cieszyć się emisją na żywo we wszystkich 13 konkursach na obszarach początkowych i końcowych oraz na wybiegu stadionów skoków narciarskich. Dodatkowo, logo marki pojawi się na plastronach zawodników podczas dwóch zawodów.
Partnerstwo oferuje również dalsze promocje, w formie drukowanej i online oraz prawa do aktywacji na miejscu.
Thomas Taferner, szef działu sprzedaży i marketingu strategicznego firmy mówi: „Nasza niezawodna technologia gwarantuje bezpieczeństwo, które jest najważniejszych aspektem zawodów sportowych. Dzięki sponsorowaniu sportów zimowych, Telenot zyskuje niepowtarzalną okazję do zwiększenia świadomości marki na całym świecie”.
Źródło: informacja własna