Nowy sponsor PŚ

Puchar Świata w skokach narciarskich 2018/2019 ma nowego sponsora. Jest nim firma Telenot. Umowa została zawarta między firmą, a Infrontem, który jest marketingowym partnerem FIS-u. 
Telenot korzysta ze sponsoringu wydarzeń m.in. w Finlandii, Rosji, Francji i Włoszech. Firma będzie cieszyć się emisją na żywo we wszystkich 13 konkursach na obszarach początkowych i końcowych oraz na wybiegu stadionów skoków narciarskich. Dodatkowo, logo marki pojawi się na plastronach zawodników podczas dwóch zawodów.
Partnerstwo oferuje również dalsze promocje, w formie drukowanej i online oraz prawa do aktywacji na miejscu.
Thomas Taferner, szef działu sprzedaży i marketingu strategicznego firmy mówi: „Nasza niezawodna technologia gwarantuje bezpieczeństwo, które jest najważniejszych aspektem zawodów sportowych. Dzięki sponsorowaniu sportów zimowych, Telenot zyskuje niepowtarzalną okazję do zwiększenia świadomości marki na całym świecie”.
Źródło: informacja własna

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s